Fredagen..

Efter skolan igår åkte jag och Sandra ner på stan för att träffa
Malin, Robert och Matte. Men vi stannade inte länge, utan
vi köpte en snickerskaka och åkte hem till Natha isället.
Hemma hos Natha satt vi och spelade gh, dunkade 80tals musik
och spelade kort. Mysigt va de. :)
Lite senare ringde Malin och ville att vi skulle komma på någon fest
inne i stan.Vi gjorde oss iordning och satte oss på bussen.
På bussen satt världens 'tuffaste' killar. Jag lovar, jag blev jätterädd för dom..
När vi kom fram till stan kom Malin och Matte och mötte oss och vi gick mot festen.
Det var inte speciellt kul där så vi gick till Sibylla för att träffa lite folk.
Sen träffade vi Malin och dom igen och då följde vi med dom till donken.
Det var inte speciellt roligt så vi satte oss på bussen till Torvalla igen.
När vi var vid Statoil fick vi för oss att hoppa av där för att handla lite småsaker
och sen gå till Torvalla. Sagt och gjort, så gjorde vi det.
Riktigt skön promenad även fast det duggregnade hela vägen hem.

Nu ska jag och Natha snart ut för att försöka spela basket med Sandra.
Det märks att det är vår nu. Inte mycket snö kvar och vädret är hur härligt som helst.
DRÖMMEN!


PEACE.

/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0