L.

Har hittat kläder till bröllopet nu. På ett ungefär iaf.
Köpte en lila klänning idag men jag vet inte om det blir
att jag använder den. Är inte så förtjust i att använda klänning och sånt.
 Om jag fick bestämma skulle jag komma i ett par stora jeans, huvtröja
och mina adidas skor. Men jag skulle gissa på att det inte skulle bli så omtyckt av släkten.
Men det vore nästan värt det bara för att få se allas miner, hahaha!

Idag ska jag och Natha till Kövra och försöka hjälpa till med
dom sista sakerna innan bröllopet. Kanske passa barnen och sånt.
Kan verkligen inte få in i mitt huvud att det är imorgon
som som ska gifta sig! :o


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0