Tråååk.

Sitter hemma hos Matte och har bajstråkigt.
Matte sitter inne på Marcus rum vid datan medans jag sitter inne på
hans rum med bärbara. Ja så social är vi med varandra när jag sover här, haha.
Och jag kommer säkert inte sova något inatt för Matte kommer säkerligen
prata i sömen så jag kommer få ligga och sparka på honom hela natten.
Och jag är jätte sugen på energidricka och jordgubbar.
Och jag vågar knappt andas för jag är rädd att väcka Steffe och Maud.
Livet är bra hårt ibland.
Nu tror jag faktiskt att jag ska leta fram någon i telefonlistan som jag kan störa
så mycket det bara går. Jag skulle gissa på att det blir Marcus som blir utsatt.
MOHAHAHA! Övertrött tjej..


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0