BORR, BORR, BORR!

Natha har en ny granne som har flyttat in ovanför
henne, jag tror att det är en väldigt sjuk person..
För seriöst, vem borrar och hammrar kl 10 på morgonen?
"Hmm, undra hur jag ska kunna väcka helt oskyldiga människor
som vill njuta av deras sista lediga dagar? JO, jag vet! Jag
ska borra! Och varför bara nöja mig med det, jag passar på att
hammra lite också när jag har chansen. Upp på vinden och leta
borrmaskinen då!"
Kan tänka mig att det var ungefär så hans
tankar såg ut. Sjuka människa! Sök hjälp förfan.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaa! javla cp fitt granne!! jag ska fan skjuta huvet av han! aah om han gor det igen gar jag seriost upp och sager till han, hahahahahaa!

2009-08-21 @ 03:46:10
URL: http://nathahaglund.blogg.se/
Postat av: J E N N I F E R

vänta vänta....man får börja borra kl 10:00 .

2009-08-22 @ 10:03:06
URL: http://jenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0