Brunflo häng.

Yes, igår blev det Brunflo häng för fulla muggar.
Först träffade jag Kickan nere på stan. Vi gick runt
och kikade lite och alldeles utanför biostaden
var det en kille som uppträdde som Michael Jackson.
Det var nästan smärtsamt att kolla, så pinsamt var det.
Efter det kom vi på att vi kunde åka till Brunflo för att
kolla in hennes lilla stuga, även kallad bkr. Haha!
Vi tog även en runda på ängen och plockade smultron
och snackade massa skit. Två flugor i en smäll.
När vi fått ihop lite bär drog vi på oss deras vackra
målarkläder och började måla lite lätt inne hos henne.
Efter det åkte vi och träffade Joel och hans kompisar.
Lite senare åkte Kikki hem igen så då stannade jag
med Joel och kollade medans hans kompisar
fixade med en bil, väldigt intressant..

Lite annat som hände igår:
- Jag och Kikki kom på att vi ska åka till Kluk!
- Vi planerade lite tills i vinter.
- Jag och Joel blev matchmakers.


Trevlig dag med andra ord.


Kikki bärplockaren!


Hallon, smultron och blåbär.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: kikki

mycket najs dag! tack för den :D

och tack för hjälpen ;)

BKR here we come, du och jag...och dom andra 2 xD haha och kluk, det tar vi i veckan ;) MAHAHA xD <3

2009-08-16 @ 22:20:23
URL: http://kristinaofjamtland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0