Frösön.

Igår tog jag mig faktiskt upp i ganka bra tid för
en gångs skull. Vaknade vid 12 och gick upp vid
halv 1. Åkte till Torvalla för att jag skulle till hälsocentralen
för att förnya ett recept men läkaren var såklart inte där.
Efter det gick jag och Natha hem till henne ett tag och
senare åkte vi ner på stan för att träffa Kikki. Vi tog en fika
på Törners och efter det begav vi oss till Frösön för att
träffa Philip och hans kompis. Det blev en ganska lugn kväll,
vi gick runt lite på Frösön och gjorde inget speciellt.
På kvällen blev det moppe hem vilket gjorde att både jag
och Natha luktade moppe så man fick ont i huvudet, haha!


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0