Fullt upp!

Shit, de känns som att det var flera år sen jag skrev
något men det har varit fullt upp med Kickan dom
sista dagarna. Som vanligt då, haha.
I torsdags var det första dagen på APU
och det var helt okey. Efter jobbet kom Kikki, Philip,
Jesper och Dennis och hämtade mig och vi åkte vidare
mot Fröjdholmen för att åka skoter på sjön. Det var sjukt
kul även fast Dennis bar mig och jag blev dygnsur efter
åkturen. Men det var helt klart värt de!
I fredags blev det utgång med Kicki. Först var vi vid Vallhall
och träffade Emma och lite mer folk. Efter det blev det
en runda på stan med Johan. Riktigt rolig kväll så här
i efterhand, haha.
I lördags åkte jag och Kikki till Brunflo
för att spendera första natten i Kikkis crib. På kvällen fick
vi besök av Joel och hans kompis. Spelade lite kort och
kollade på Torsk på Tallin, grymt rolig film förresten!
Och idag har vi fixat lite på dasset, som är sjukt snyggt,
och målade dom sista sakerna inne i stugan.

Fullt upp som ni ser.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: kikki kikki kikki

fullt upp med kikki xD

du har det inte lätt du ;P

2009-08-30 @ 22:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0