Gårdagen / Dagen

Gårdagen:
Dagen började med att min personliga
väckarklocka (även kallad Marcus) ringde och
väckte mig vid halv ett men jag tog mig upp
vid 4. Haha, riktigt illa. När jag hade ätit middag (frukost?)
åkte jag till Torvalla för att träffa Kikki som var så
snäll att hon klippte mig och jag blev skit nöjd! Tackar Kickan.
Efter det åkte vi runt med Kikkis kompis Philip och hans
två kompisar. Vi gjorde inte mycket alls, tog en sight seeing
i Östersund. Och tack och lov att det finns så mycket att se!
Vi kom hem till Kikki vid 4 tiden och startade en film
som båda somnade ifrån.

Dagen:
Vaknade upp hos Kikki och hon fick den brilljanta idén att
göra kladdkaka smet som vi kunde äta medans vi kollade
på hundtricket. Efter halva filmen började hon prata om
hur gott det skulle vara med sushi och då blev vi
tvungna att dra med Natha på stan för att äta det till lunch.
När vi hade kikat runt lite på stan så begav sig alla hem.
På eftermiddagen träffade jag Kikki igen och då åkte
vi ner på stan för att träffa Malin och Robert och deras kompisar.
Det var väl inte så mycket drag men det var kul att träffa
dom igen. Satt mest och snackde skit om en viss
idiot och lyssnade på musik.

Jävlar vilket långt inlägg. Jag har full förståelse om ni
inte orkar läsa, de skulle fan inte jag gjort.





PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0