Storsjöyran / Lady Gaga.

De va ett tag sen man skrev nu känns det som så jag kan
ta och berätta lite om yran helgen.
Fredagen va riktigt lyckat enligt mig. Först var jag, Natha, Sandra,
Örjan, Pauline, Oskar och Basse hemma hos Natha
och peppade för fulla muggar. Senare drog vi ner på stan
och jag, Natha, Sandra och Örjan gick och träffade Joel och
hans kompisar i en lägenhet med utsikt över stora scenen. Najs!
Resten av kvällen blev det karusell åkning men typiskt nog så
kunde inte alla åka samma karusell, hahaha!
Lördagen var lite mindre bra. Det var bara massa stress och tjaffs
hela kvällen kändes det som. Först tappade jag bort dom andra ett tag,
sen så missade vi nästan alla artister som vi skulle se, sen försvann
mobilen och sist men inte minst så tappade jag och Örjan bort dom andra. Igen!
Men vi missade inte Lady Gaga, tack och lov! Det kändes riktigt grymt
att se henne live i denna lilla stad!



Men nnu ska vi snart dralla ner till tågstationen och lämna Örjan
och efter det ska vi åka till polisen och kolla om dom har fått in
min mobil. Jag får panik, jag vill ha mitt sim kort nuuu!
Tack, puss, heeej!


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0