Vi ska köra, köra fort som fan!

Ikväll blev det brudarna för fulla muggar.
Jag, Natha, Sandra, Kikki och Emma satt hemma
hos Natha och käkade kladdkaka och spelade kort
och sen när jag meddelade att det snart var dax
för mig att bege mig till bussen fick någon den smarta
idén att skjutsa mig på cykel till Lugnvik.
Sagt och gjort så tog alla, förutom Emma som skulle
upp och jobba, en cykel och vi påbörjade den
lilla turen. Det gick bättre än jag trodde med tanke
på att alla levde när vi kom fram. Halvt iallafall.
Och jag måste passa på att tacka Sandra och Kickan
som skjutsade mig ganska mycket eftersom Sandra
förbjöd mig att cykla för hon trodde att jag "överansträngde" mig.
Jag försökte berätta för henne att jag är hård som sten
men hon vägrade lyssna.


Prupp Sandra som inte lät mig cykla själv.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: sandra.

konstigt, du skaka ju som fan! ;) <33

2009-08-13 @ 15:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0