Wanabee Texas.

Dom senaste dagarna har det inte blivit mycket skrivet
men det beror mest på att jag har varit i Brunflo med Kickan.
Vi har grävt, målat och framför allt ätit. Ni anar inte hur
mycket vi har ätit! Men vafan, man måste njuta av dom
sista dagarna på lovet och det gör man bäst med en kaka
i ena handen och en energidricka i den andra enligt mig.
Någon dag kommer bilderna, oroa er inte.

Och imorgon börjar skolan. Kul eller tråkigt?
Jag har inte riktigt bestämt mig än. Det ska såklart
bli skitkul att träffa klassen men att kliva upp på
morgonen och spendera hela dagarna i ett klassrum
känns inte så lockande. Vi får se hur andra
året på PC blir. Men med tanke på hur grymt roligt
vi hade i ettan kan jag bara tänka mig hur det
kommer bli i tvåan. Jag har bestämt mig,
det ska bli kul att börja skolan igen!


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: dassmålarn

kung wannabee texas, vårt andra hem!

gurr gurr! possposs <3

2009-08-25 @ 20:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0