Psykbryt.

Jag ska sluta kolla på tv!
Den här kvällen har jag gråtit minst två skurmopps hinkar
med tårar. Först var det Biggest Loser och en tjej åkte ut.
Det kom några tårar.
Sen när det var Svenska hjältar galan och då fick en snubbe
pris för att han hade fångat en liten kille som föll från ett fönster.
Jag var tvungen att gå och snyta mig.
Och sist men inte minst så kollade jag igenom alla kanaler
och då kom jag fram till I am legend, precis när han måste
döda hunden. Och då mina vänner bröt jag ihop totalt!
Jag är oerhört tacksam för att ingen såg mig då!
Det var rödsprängda ögon och snor överallt. Ingen vacker syn.

Nu måste jag kolla på lite Mitchell Davis videor för att få
tillbaka lite livslust.


PEACE.
/ lizamacknow.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0