Liza tipsar.

Till allt folk som ska på yran och tänkt åka karuseller
så har jag några tips som ni borde följa.

1. Åk INTE, för allt i världen, det där skeppet som snurrar runt.
Man sitter uppochner och är livrädd att man ska åka ur.
Det är inte ens lite kul.

2. Joy ride är ett tortyr redskap. Höftbenet mosas,
armen blir full av blåmärken och har man riktigt tur
så får man blåsor på fulla händerna.

3. Om det är blött, spring inte in på virvelvinden. Chansen
är riktigt stor att du kommer halka och slå in pannbenet.

4. När du väl sitter på virvelvinden, skrik allt var du kan och
släng upp en hand eller två. Tro mig, det är jävligt värt de!

Det var allt från mig.


Djävuls maskinen!


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Skeppet är ass kul men men blir ass rädd XD

2009-07-31 @ 19:03:26
Postat av: kikki

HAHAHA jag älskade "liza tipsar" xD



kikki tipsar.

Vi firar natha med alkohol.

vi hittar på någonting med brudarna från 9c.

vi drar och bowlar.

vi drar och badar.



fast inte allt på samma gång då ;)

2009-08-05 @ 11:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0