Sjukling.

Det är verkligen jätte kul att jag har varit förkyld till och från
i snart två veckor. Men idag har nog varit den värsta
dagen hittills. Har haft huvudvärk och varit helt död nästan
hela dagen. Så denna kväll har spenderats under täcket tillsammans
med bad boys och sex and the city.
Slappt och skönt.

Idag var jag också ute och körde lite tillsammans med
pappa när vi var till stugan. Ni behöver inte oroa er när jag
är i farten för jag kör tydligen som en Gud. Iallafall enligt mig.
Vad pappa tycker är en annan femma.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: Mart.

hmm, riktiga "bad boys" ;) eller en film?!

2009-07-13 @ 18:21:28
Postat av: Sv.

man vet aldrig med mig, mohaha! ;)

2009-07-13 @ 22:04:17
URL: http://lizamacknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0