+

Desiree har gjort det. Likadant med Paulina. Vad jag menar?
En "några-sanningar-om-mig-lista" såklart!
Och jag tänker bannemej inte vara sämre,
utan jag ska ta och göra en! 

- Jag är helt övertygad om att det finns spöken!

- Jag är inte mörkrädd men jag tycker att det är läskigare
att vara i ett mörkt hus än att vara i en mörk skog.

- Jag har en låt tillägnad mig.

- Jag har haft en kändis förälskelse i Adam Brody.

- 9an var bland den bästa tiden i mitt liv.

- Bara tanken på ormar kan få mig att börja gråta.

- Min första riktiga spyfylla drog jag i en tvättstuga tillsammans med Hemå.

- Jag säger fortfarande till folk att jag bor i Torvalla. Gammal vana.

Ja, jag har väääldigt lite att göra på nätterna..


Inte konstigt att man var kär i honom förut.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: sandra

Dom där sanningarna var lättare att hantera än dom på möhippan..

2009-07-16 @ 14:18:11
URL: http://nogg.se/sajo
Postat av: Sv.

Hahahahaha, ja vad ska jag säga. Jag är en öppen person.

2009-07-16 @ 15:03:03
URL: http://lizamacknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0