Piss.

Igår kväll var en av dom värsta kvällarna på länge!
Först var jag, Natha och Sandra ner på stråket och checkade
runt lite. Träffade Pauline och Sofie där nere. Vi gjorde inte
så mycket, satt mest och skratta åt folk.
Sen när jag skulle gå iväg till bussen började jag få lite ont
i huvudet och det blev bara värre och värre på bussresan.
Så när jag kom hem  låg jag i sängen och tyckte synd  om mig själv
medans jag spydde för självklart fick jag ett migränanfall. Skoj..

Idag var jag ner på stan med syster och hennes ungar.
Carro och Kelly kikade runt på stan medans jag och Alfons
kastade sten och käkade glass i badhusparken.
Efter det åkte jag till Natha och här har vi hängt fett resten av dagen.




PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0