Sorry.

Ni får ursäkta mitt inlägg igår. Det är borta nu.

Ja kvällen igår, den var som den var. Först blev jag hämtad av Matte,
Tobbe, Marcus och Emil vid halv tolv tiden. Vi var in på kyrkan så
att killarna kunde äta. Efter det så drog vi mest runt och skrattade,
pratade och bråkade. Vid tre tiden så skulle vi åka hem men hade ingen
skjuts och helt plötsligt kommer det fram en jätte snäll tjej som frågade
om vi ville åka med henne och hennes pappa till Torvalla och självklart
så sa vi ja till det erbjudandet. Men eftersom det var för mycket folk
i bilen så fick jag och Marcus hoppa ut. Vi gick bort till kvantum
och där träffade vi en jätte snäll gubbe som betalade våran taxi till
Torvalla. När vi kom fram så var vi hemma hos Emil ett tag. Efter det begav
vi oss hem till Matte för att sova. Jag tror klockan var halv fem när vi somnade.
Kvällen var kanske inte helt perfekt men tack vare Marcus så  hade jag
iallafall roligt som fan.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

Det kändes lite konstigt att vakna och veta att du inte kom hem igår :(

2009-06-06 @ 19:39:07
URL: http://jenniferh.blogg.se/
Postat av: marcuzzzzz

HAHAHAHAHHA, bästa kvällen på länge, tack emil för att du torkar av bordet efter oss alla... åt jag ens? :S Och du wallin, för taxin <3333

2009-06-08 @ 17:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0