20/3 -09

Va på stan med Sandra idag efter skolan. Letade efter
något att ha på bröllopet men jag hittade inget.
Ja ja, få åka ner någon dag igen och fortsätta leta.

Våran fight på lindex.
Jag och Sandra stod i kön inne på lindex:
S är Sandra och L är jag.
S - Ååh, jag är så jävla trött!
L - Sov på mig då..
S - Okej.
Och innan jag hann blinka så slog hon mig i ansiktet!
L - Men vafan gör du!?
S - Men du sa ju att jag skulle slå dig.
L - Är du dum, jag sa att du kunde sova på mig.
S - Nej du sa att jag skulle slå dig.
Efter några minuters tjaffsande.
S - Men du sa slå mig.
L - Okej.
Då slog jag tillbaka.

Sandra vi är verkligen inte bra för varandra.
Men fan va kul vi har, haha!



Ska snart iväg till lit där jag ska sova över hos Julija.
Mycket trevligt eftersom det var allt för länge sen. <3




PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer
Postat av: S.

Hahahahaha! jag sitter å skrattar så jag grinar nu xD

2009-03-20 @ 18:02:56
Postat av: Anonym

ni ær fan størd asså! x)) <333

2009-03-20 @ 22:39:06
URL: http://nathahaglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

det va la gött!!!

2009-04-02 @ 00:16:20
URL: http://julijanystrm.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0