21/3 - 09

Igår kväll va bland det roligaste på länge.
När jag kom fram till Julija så gjorde i en vitlöks dipp
som inte gick att äta för Julija tyckte att det var en bra
idé att ha i 3 vitlökar. Det var inte så jättebra för den
blev så stark att den nästan inte gick att äta, haha.
Lite senare på kvällen fick vi för oss att ta fram Julijas
moppe och glida runt lite i fjäl. Det tog nog en halvtimme att
ta fram moppen ur garaget för det va så jävla halt ute, haha.
När vi hade glidit runt ett tag så drog vi in igen och
låg i soffan och glodde på film resten av kvällen.
Vi förevigade kvällen med mååånga bilder
som kanske kommer lite senare.
Imorse när jag vaknade var Julija redan vaken.
Vi satt vid datan ett tag och lyssnade på musik och
skrattade åt gammla och dumma minnen

Jag beskriver kvällen/morgonen med 3 ord:

vitlök, fotografering och exorsisten sköldpaddor.
Aldrig en lugn stund med dig Jullan. <3


Ikväll har jag varit inne nästan hela kvällen.
Ska snart lägga mig i soffan och tjocka popcorn.

PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0