fredagen..

efter skolan åkte jag och sandra ner på stan och kollade
på lite kläder. när vi kom till torvalla så passade vi på att
sola solarium. sen på kvällen gick vi för att fira sabina
eftersom hon fyllde 16 år. det var helt ok, hände lite saker
men de är smällar man får ta. ;)
sen så begav vi oss till valla på fest hos sara för hon fyllde också år.
när vi hade varit där i kanske en halvtimme så var alla tvungna
att dra så då följde jag och sandra med nisse hem till hans kompisar.
vi spelade kort mest hela kvällen. och eftersom jag och sandra
missade sista nattbussen så var vi tvungen att vänta tills klockan var
6 för då gick första bussen. när klockan var runt 6.30 kom vi
hem till sandra där vi äntligen kunde lägga oss och sova.
det inte var en pigg liza och sandra den lördagsmorgonen, haha!

eftersom jag är såå smidig så halkade jag igår kväll.
kan berätta för er att jag har väldigt ont i rumpan och bakhuvudet
eftersom det var det som jag landade på. men vi fick oss ett gott skratt!



10 år, sandra. många fler ska de bli. <3


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer
Postat av: S.

många fler år ska det bli. <3

och din vurpa var snyggast! haha ;D

2009-03-14 @ 18:46:49
URL: http://sanygren.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag berættar nær jag kommer hem :) <3

2009-03-14 @ 19:24:54
URL: http://nathahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0