Det kallas smärta mina vänner.

Förut idag när jag hållde på att fixa iordning på rummet så hittade jag en
påse under sängen. Jag kollade i påsen och fick mig en liten chock när jag
såg att det var mina skor som jag hade på valborg som låg däri.
Som jag berättat förut så var det ju någon smart jävel som sprkade på
glas och självklart var jag den lyckliga som fick det på mig. I hälen dessutom.
Av alla ställen så fick jag glasjäveln i hälen och tro mig det blev ett
riktigt bamse sår! Hela hälsenan var av! Okej, det var mer som ett litet
jack men ändå, det kom blod som bara den. Som ni kanske ser på bilden.
Och denna sko gick jag runt med den kvällen.
Det var inte det skönaste när jag var skulle ta av den, det kan jag lova!




PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: jenniferh

OOHH fyfan vad äckligt

2009-05-21 @ 12:54:45
URL: http://jenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0