*

Kan ju börja med att berätta om gårdagen.
Var på skolan och sen åkte jag till Brunflo. Ja de var nog allt.
Just de, måste bara tillägga att min lärare är helt perfekt.
Alldeles felfri. Stor puss på honom!

Idag så var det en riktigt slapp dag på skolan.
Vi hade bara en lektion och sen slutade vi.
Jag och Sandra åkte till Wargen för att vänta på att Natha
skulle sluta. När hon gjort de så gick vi runt och kollade lite
på stan. Efter det åkte jag till Torvalla och hämtade lite
saker hemma hos mamma innan jag följde med momma
ut och handla. Och nu sitter jag hemma och väntar på
att min kära far ska komma hem med pizza!

Ikväll blir det iaf en 110% hemmakväll för min del.
Har haft sån jävla mensverk hela dagen (kanske lite för mycket info?)
så ikväll ska jag bara ligga i sängen och kolla på parlamentet och
dricka upp min 2 liters cola. Drömmen!


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0