Gårdagen/dagen.

Igår va jag med Matte hela kvällen. Vi gjorde inte så
mycket, klättrade lite på mimertaket och brottades.
Ungefär samma saker som vi alltid gör. På kvällen åkte
jag till Joel i Brunflo och sov där. Vi skulle kolla på Blade 2
men jag tror att jag somnade kanske 5 gånger under
filmen så jag fattade inte så mycket av den.
Och imorse vaknade jag kl 6 av att solen stekte som bara den!
Jag kunde inte somna om på ett par timmar så jag
låg där och filosoferade och lyssnade på Joels snarkningar.
Men tillsist så somnade jag om igen och sov
till kl 1 tror jag det blev. Vi gick upp och kollade på tv ett
tag sen så fick jag skjuts av Joel och hans mamma till
Torvalla. Där träffade jag Matte och Tobbe och vi satt oss vid
Torvallaskolan och stekte ett tag. Sen gick vi hem till Matte
för att det var så förbannat varmt ute. Innan Tobbe åkte
fick vi skjuts av honom till Prix. Jag måste säga att
det ser jävligt dumt ut när han kör, haha.
Nu sitter jag och Matte hemma hos honom och kollar på
Mr. Bean och käkar varma mackor. Så jag ska väll återgå till
filmen och mitt ätande.


Jag och Sören igår kväll.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0