Gillar det.

Jag verkligen älskar att vara hemma själv på kvällarna!
Vissa dagar i veckan jobbar nämligen Mona natt och då är
mina småsyskon är sin mormor och då har jag hela huset för
mig själv. Det är så härligt att kunna sitta och spela musik
hur högt man vill och springa runt och sjunga med.
Ja, jag sjunger för mig själv när jag är ensam. Jag påstår
verkligen inte att det låtar bra. Snarare tvärtom.

Och imorgon har jag sovmorgon till 11.20. Ska till
hälsocentralen då, så det blir härligt att få sova
ut lite för en gångs skull. Och imorgon är det också
sista skoldagen. Jag känner på mig redan nu att
onsdagen kommer bli en bra dag!





PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0