Inte min grej.

Tänkte meddela er om att bakning verkligen inte är min grej!
Igår kväll medans jag väntade på att Joel skulle komma
så gjorde jag chokladbollar. Eller, jag vet inte riktigt om man kan
kalla det bollar. Det var mer som chokladklumpar.
Först så blev smeten för hård så jag kunde inte rulla de i
pärlsockret så då hällde jag i lite vatten och då blev det
mer som chokladvatten. Men till sist fick jag till något som iallafall
liknade chokladbollar. Men jag kommer definitivt inte göra om det!

Ska snart iväg till Torvalla för att hänga fett med Matte.
Lär nog bli lugnt nu på dagen men ikväll så ska vi ut.
Ska nämligen grilla med klassen + Malins kompisar.
Det känns redan som att det kommer bli en lyckad kväll.


Måleri tjejer.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0