Jag har inget liv.

Jag vill skriva något men jag har inget intressant att skriva.
Inget ointressant heller för den delen.
Så jag tänkte göra ett helt onödigt inlägg.

5 fobier:

1. Ormar - Behövs det verkligen någon förklaring till det?

2. Blött hår - Riktigt vidrigt att ta på! Usch..

3. Närkontakt med okända - Det måste vara det mest obehagliga
som finns. Varför skulle jag vilja krama och fjanta med någon som
jag nyss träffat? Jag menar, vem vet vart dom har haft sitt ansikte liksom.

4. Blöta plåster - Om man har duschat med ett plåster så finns det
inget värre än att ta på det sen. Bara tanken ger mig kväljningar..

5. Ljudet när man tar fram något ur frysen - Jag vet inte riktigt om det
räknas som en fobi men jag verkligen hatar det ljudet.

Så slutsattsen blir då att om en person med blött hår, en orm runt
halsen, med massa blöta plåster på sig och som lät som en frys (?)
kom och försökte krama mig så skulle jag börja gråta. Kanske till och med dö.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: Macknow

Det där med blött hår måste nog gå i släkten för jag hatar att ha blött hår!

2009-05-18 @ 20:52:07
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0