TORSDAGEN.

Ja jag tänkte sammanfatta grillningen i torsdags
lite snabbt: först så träffades vi några hemma hos
Elin sen gick vi bort till Körfältet och träffade lite folk.
Vi försökte få igång en eld men det gick inte direkt som
vi hade tänkt oss. Alla hade tagit med sånt som dom skulle
grilla men inget som vi skulle få igång elden med, haha.
Men tillsist så blev det eld och vi fick grilla vårat kött och
våra marsmallows. Och jag lyckades få marsmallows över
hela mina byxor. Lyckat Liza. (Y)
Kvällen var iallafall trevlig. Vi satt och prata, skratta,
rökte vattenpipa och försökte grilla.
Och jag satt i en basketkorg!
Jajamensan, det är inte varje dag man gör det.


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0