Bajs stjärt.

Dagen på skolan började helt åt helvete för dom som
ville veta. Jag skulle börja med att sätta två våder (tapeter)
men hur jag än skärde och försökte passa in så gick de inte.
Så jag sa till Bosse att om inte han fixade det så skulle jag hoppa
av skolan. Så han kollade lite på tapeten och försökte se vad felet var.
Precis när jag var på väg att gå hem så såg Bosse att det var
tapeten som det var fel på. Så då hade jag hållt på att fixa det i
ungefär tre kvart helt i onödan. Toppen början på dagen. (Y)

Och imorgon är det nationella prova i matte, så dom
som inte håller tummarna för mig får en käftsmäll.
Tack på förhand.


Kan någon ta och fixa fram lite sol nu?


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0