Back in the days.

När dagen börjar med ett prov så vet man att det inte kommer
bli en superkul skoldag. Vi hade ju som sagt nationella prov i
matte idag. Tror inte att det gick så bra för min del, men man
måste tänka positivt. Resten av dagen gick ganska snabbt.
Vi hade simning på idrotten men jag kunde inte vara med
så jag slutade runt 3, vilket var förbannat skönt. Efter det
åkte jag hem till mamma i Torvalla och sov ett tag. När jag
vaknat till liv igen så gick jag upp till Natha och kollade på skitgamla
bilder som hon hade hittat på datan.Då fick man sig ett gott
skratt, haha! Efter det begav vi oss ut på en liten rundtur i Torvalla.
Vi gjorde inte så mycket, satt och pratade och skrattade mest.
Vi klättrade också upp på taket på hälsocentralen. Då blev det
bevisat att varken jag eller Natha är speciellt viga. En ganska
händelselös dag men det var trevligt att vara med Natha igen.
Även fast det bara var kanske 1 vecka sen jag var med henne så
har det kännts som en evighet. Vi är nog lite beroende av varandra.

Lite av bilderna som Natha hittade idag..
  
  
  
   
Fina minnen tillsammans med fina människor. Saknar dom tiderna.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ska fan träna och så ska vi ta oss på torvallaskolans tak! HAHAHA! vilket som kommer ta sina år. ;D 33

2009-05-14 @ 10:23:29
URL: http://nathahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0