Och jag som är så rolig..

L. totalt. säger:
joodå. ingen vill vara med mig. nu ska jag skära upp mina hälsenor och tycka allmänt
synd om mig själv.. eller INTE! jag ska dansa och sjunga och ge blommar till pensionärer
och godis till småbarn.. eller stryk det sista, jag käkar godist själv ist.


L. totalt. säger:

varför svarar du inte?


L. totalt. säger:

vill du inte vara min vän?


L. totalt. säger:

jag ska gå och dö nu.


L. totalt. säger:

adjö


L. totalt. säger:

vill du ha mitt liv på ditt samvete?


L. totalt. säger:

det kommer du få nu.


L. totalt. säger:

på min gravsten ska det stå; hon dog för att matte inte ville svara på msn.


L. totalt. säger:

hur känns det?


L. totalt. säger:

va? va? VAAA?


L. totalt. säger:

SVAAAAAAAARAAAA!


Du har precis skickat en vibb.


L. totalt. säger:

erkänn jag är förbannat rolig ibland. eller inte ibland, snarare hela tiden!
vill du veta en hemlis? jag ligger och skrattar för mig själv när jag skriver detta.
vill du veta varför? jo! för jag är så satans ROOOLIG! rolig är motsattsen till tråkig.
man kan säga att motsattsen till tråkig är liza. yepp, yepp det ska jag börja med.


L. totalt. säger:

bara så du vet så kommer jag skriva jätte, jätte mycket tills du svarar.


L. totalt. säger:

varför vill ingen skriva med mig?


L. totalt. säger:

jag som är så rolig.


L. totalt. säger:

eller hur?


L. totalt. säger:

eller tycker du inte de<?


L. totalt. säger:

faaaaan va taskigt?


L. totalt. säger:

svaaaaaaaaaaaaaaara!


L. totalt. säger:

jag ber dig!


L. totalt. säger:

jag slickar din stortå ren om du svarar. eller nej föresten, du har så äckliga tår.
men jag kan pilla di i ögat om du svarar.


L. totalt. säger:

svara då!


När ingen vill prata med mig på msn så är det Matte som blir utsatt.
Den jäveln ville fan inte svara när jag skrev. Och jag som är så rolig..



PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men matte är dum i huvet och borde ta livet av sig.......

2009-05-09 @ 12:11:46
URL: http://nathahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0