VALBORG!

Blev ordentligt lyckat igår!
Först gjorde jag, Natha och Sandra iordning oss hemma hos Natha och
efter det så åkte vi ner till stan för att vänta på Matte och hans kompisar.
Innan dom kom så satt vi vid bion och njöt av solen och hade det mysigt.
När vi mött killarna gick vi till ovanför tågstationen ungefär och satt där att tag och
pratade och skrattade. Där mötte vi också Malin och Sanna som gjorde
oss sällskap ett tag. Efter det gick vi upp möt stan igen och vandrade omkring
lite. Sen träffade vi Tessis som ville att vi skulle följa på en fest men när vi varit
där i typ 30 min var alla tvungna att gå så då vandrade vi tillbaka till stan.
Väl nere på stan träffade vi Elina som vi satt och pratade med ett tag.
Runt två så  började jag, Elina, Joel, Niklas och Kristian (?) gå hem mot Torvalla.
Det slutade med att jag, Elina och Joel sov hemma hos Matte.

Och när vi var nere på stan så var det någon dum jävel som sparkade glass
på marken så jag fick en flisa i hälen så jag blödde som ett jävla as. ;s





Tack till allt trevligt folk. (Y)



PEACE.

/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0