Jomenvisst.

En liten lista över min dag.

1. Legat halvdöd i sängen pga energidricka brist
och kollat på Sex and the city.

2. Fick nog av att ligga i sängen. Åkte till Torvalla 
för att köpa mitt guld på burk (Power King).

3. Upptäckte att kiosken var stängd så jag fick nöja
mig med en Burn. 

4. Träffade Kikki, Sandra och Cilla. Vi åkte ner på stan.
Dom åt på subway, jag kollade på.

5. Fick reda på att dom behövde mer kvinnofolk på
en fest i Körfältet. Åkte dit.

6. Upptäckte att festen var riktigt dryg.

7. Fick skjuts hem av Puttefnask i firmabilen.

8. Lyssnar på riktigt, riktigt dålig musik på spotify.

FUUUUULLT ÖÖÖÖS! Eller..


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0