Halloween / fredag

Gårdagen, vad ska man säga?
Jag, Natha och Sandra började kvällen hemma hos
Natha där vi fick lite halvt panik. Lite senare drog vi ner
på stan och där träffade vi en sumobrottare, en brandman,
cat woman, en gris och mycket, mycket mer.
Vi följde med dom på någon fest i Torvalla. Eller jag vet
inte om man kan kalla det fest för det fanns nästan ingen
musik. Men det fanns däremot en stripp stång. Wiihoo..
Men det var riktigt härligt folk där så man ska inte klaga.
Kvällen slutade tidigt för min del, var hemma vid 12 ungefär.

Och inatt skulle Joel sova hos mig efter att han hade skjutsat
lite folk. Men när han kom tillbaka så hade jag somnat så
han kom inte in så han fick så lov att åka hem igen.
De va lite roligt när jag såg smsen imorse. Haha, stackarn.


Halloween förra året. Hugh Heffner & playboy brudarna.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0