Åååååkej.

Innan jag beger mig mot min gudomliga säng
så har jag lite saker att tillägga.

1. Jag har MVG i engelska a! Om jag fattade det hela
rätt.. Men inte nog med de så ligger jag på övre MVG
nivån. Hah, sug på den ni!

2. Jag ska till tandläkaren imorgon. Jag vet redan hur
det besöket kommer se ut. Först, sitta och vänta
i 20 min på att få komma in, sen, få veta att man har
ungefär 20 hål. I can't wait..

3. Jag ser tydligen ut som Filippa Bark.

4. Jag vill vara multimiljonär.


Ja de var nog allt jag hade på hjärtat. Godnatt!




PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Passa dig så du inte får hon som inte har körkort på stolen, de kan gå illa xD

2009-09-23 @ 12:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0