Sömnproblem?

Hur mycket kan en människa sova egentligen?
Gick och la mig runt 2 igår och sov till halv 12.
Då gick jag upp och käkade frukost och efter det
kollade jag på en film i väntan på att Kikki skulle
sluta jobba men det slutade med att jag somnade
10 minuter in i filmen och sov till kl 4. Jag vet
inte om det tyder på ett sömnproblem eller att
det bara var en riktigt dålig film som jag kollade på.

Fick lite dåligt samvete över Kikki som inte fick tag på
mig medans jag sov. Kollade på mobilen när jag vaknade
och då hade jag 3 missade samtal och 2 sms från henne.
Haha stackarn. Men när hon kommer hem från Åkre
ska vi hitta på något skoj. Vad det blir var ju en annan sak..


Snygg Kickan får stå för bilden idag.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0