Hide and seek.

Vad har jag gjort idag?
Jo jag schteekte, jag schteekte!
Låg på alltanen, läste äntligen ut Snabba Cash,
fick ingen färg alls, blev ledsen, gick in igen.
På kvällen åkte jag till huset igen och tapetserade
klart så nu är mitt rum helt klart. Känns braaa!

Två mindre bra saker som hände idag:
1. Energidrickorna var slut på MAXI.
2. Kom på att jag har tid hos tandläkaren imorgon.
7.40 ska jag vara där. Omänskligt tidigt enligt mig.

Nu ska jag dricka en Vanilla Coke och kolla på O.C.
Ma råkees!


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer
Postat av: Guds gåva till mänskligheten!

undra vem som tagit slut på dom?! Jag ska seriöst fixa energidrycks sponsorer till dig nu! xD

2010-08-16 @ 17:14:53
URL: http://kissies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0