En dag med Toria.

Vilken otroligt skön sommar dag det här har varit.
Först blev det en sväng på stan med Toria och
Sandra men efter ett tag kom Sandra på att hon
hade "bättre" saker för sig. Då fick jag och Toria
den briljanta idén att vi skulle bussluffa men efter
ett tag kom vi på att vi skulle åka till Frösö zoo istället.
Det var dock lite svårare att komma in eftersom
dom hade stängt över vintern redan.
Då åkte vi och hjälpte Johan att tvätta istället.
Jag och Johan passade också på att sjunga lite
karaoke. Talang 2011, se upp!
På kvällen hängde vi feTt med Sandra och Stoffe.
Spelade lite kort, kollade lite film, skrattade mycket.


Såhär arg var Toria när Frösö zoo var stängt.


Hon tänkte smita in men hade för stort huvud.


Då tog vi några väldigt onödiga bilder istället.


Toria poserade som aldrig förr!


Smörsångaren Johan. Toria uppskattade det inte.


Stoffe och Johan skrattade åt filmer som dom
spelat in. Jag skrattade bara när någon ramlade.

Resten av bilder orkar jag inte lägga in.
Men kort och gott så var det en trevlig dag!


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer
Postat av: toria

måste göras om, fast mer än gärna när det har öppet hahaha!

tack för dagen stumpan. <3

2010-08-20 @ 14:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0