Dag 17: mitt favorit minne.

Den här kan bli riktigt svår för jag har så många
underbara minnen tillsammans med underbara människor
så därför väljer jag inte bara ett, utan flera.

Ett minne som jag har tillsammans med Marcus och Sinan
var när vi gick från Torvalla till raggarn. Vi började gå kanske
vid 11 på kvällen och var hemma runt 5 på morgon.
Anledningen till att det tog sån tid var för att vi skulle göra
så mycket på vägen, t ex lägga oss i en blommrabatt,
leka i en spöklekpark och börja prata med massa okända
människor på raggarn. Varje gång jag tänker på den kvällen
så börjar jag alltid att skratta för mig själv.

Sen har vi när jag och Natha åkte tåg till Trollhättan.
Efter den resan hade jag fan skaffat mig magrutor efter
allt skratt. Det är ingen mening att försöka förklara alla
skämt som vi drog då för det är ändå bara jag och
Haglund som fattar.

Och så har vi Malungs resan. Den första kvällen där
var helt underbar! Hamnade i ett discotält, jag och
Sandra lärde oss finska och blev uppbjuden till
riktigt styrdans. Det kan inte bli mycket bättre!

Sist men inte minst så är det såklart avslutningen i 9an.
Började kvällen hemma hos Cilla tillsammans med
dom andra tjejerna i klassen och senare begav vi
oss vidare till Regnrocken för att supa inne på toaletten
och dansa rövarna av oss på scenen.
Vi fortsatte mot Minnesgärdet där vi träffade dom andra
från klasserna och fortsatte vårat drickande.
Dom tiderna saknar jag verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0