Dag 3: mina föräldrar.



Min mamma heter Annika Flykt och är bosatt i Torvalla där jag växte upp
med henne. Hon har sina dagar då hon är världens bästa mamma som jag
kan berätta allt för men ungefär 85% av tiden så kommer vi inte alls
överrens och bara bråkar så därför har jag valt att ha så lite
kontakt som möljligt med henne.
Men jag älskar henne ändå för hon är ju trots allt min mamma.



Sen har vi min kära far Michael Macknow, den bästa pappan som finns.
Jag bor tillsammans med han, hans fru Mona och mina
syskon Amanda och Jesper i Stadsdel Norr som vi precis flyttade till.
Jag flyttade från mamma till pappa när jag gick i 8an tror jag att det var.
Det bästa med min pappa är att han och jag har ganska lika humor så vi kan
sitta och skratta åt sånt som egentligen inte är roligt.
Pappa tycker om att skrämma folk, speciellt om man tar hem killar, men
han är egentligen den snällaste personen som finns och jag älskar
verkligen min pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0