Hej emo!

Det känns som att jag verkligen börjat ta tag i saker nu.
På onsdag får jag veta om det blir lärlingsplats på Sandå,
till veckan ska pappa hjälpa mig att ordna med en lägenhet
och snart ska jag skriva in mig på körskola.
Massa vuxenpoäng där!
SkönT.

Jag har också fått många småsura sms över att jag inte
hör av mig längre, att jag har blivit tråkig och
allt vad det nu är så jag tänkte ta det på en gång. 
Om jag inte hör av mig så vill jag antagligen inte
vara med dig helt enkelt. Jag är med folk jag gillar
och jag tänker inte lägga massa onödig energi på resten.
Det här är inte riktat mot någon speciell men vill ni
ta åt er så varsågod.

Men shit, den här vintern har verkligen gjort mig emo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0