Beep my beep!

Igår var en sjukt rolig kväll och jag är grymt stolt
över mig själv för att jag minns allt!
Det var förfest med brudarna, sen gav vi oss vidare till
Körfältet där vi röjde så jag har tappat rösten idag.
Självklart var vi i badhusparken vid 12 slaget men helt
ärligt tycker jag inte att det var så speciellt.
Vid 1 tiden räckte det för mig så jag åkte hem.
Lite segt att åka hem så tidigt men vafan, är man hungrig så är man!
Jag har bara några skit mobil bilder, men de får duga.













PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: k

2010-01-01 @ 15:39:17
Postat av: k

oj, blev fel där.

meeeeeeeees liza, jag ville ju röja hela natten lång med dig juh ;'(

btw så har jag slut på gratis sms, och jag har stängt av mobilen av en fet anlednig. <3

2010-01-01 @ 15:41:51
Postat av: sv.

ja de ville jag med men de blev fan lite för mycket där ett tag. :P

men hörru, då ringer jag dig ikväll eller imorgon så får du berätta. <3

2010-01-01 @ 18:46:08
URL: http://lizamacknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0