If only..

Saker har börjat hända! Stora förändringar mina vänner!
Jag vet inte riktigt vad det är men det känns väldigt,
väldigt annorlunda nu för tiden. Fast på ett bra sätt!
Tänkte att ni ville veta..

Tankar som simmat runt i mitt huvud ikväll:

- Jag var nog en kamel i mitt förra liv för jag dricker
mer vatten än vad som (antagligen) är fysiskt möjligt.

- Jag har fortfarande inte använt min kamera.

- Jag är grymt sugen på klass fest i helgen!

- Min nya besatthet heter FishVille.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: K

jag tycker du borde bli storbloggare.

"The one and only bloggliza"!

¨Du hör ju själv, så jävla kung.

Typ humor bloggare. så jävla kung.

Jag skrattar så jag dör när jag läser, MOAHAHA!

Fast i och för sig så är jag sjukt trött så min hjärna håller på att ruttna ihop och lektionen är jätte tråkig..



POSSPOSS

2010-01-19 @ 09:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0