Nytt inlägg från Liza.

Det har inte blivit mycket skrivet dom sista dagarna
eftersom jag har haft fullt upp med.. ingenting egentligen.
Men ikväll blev det iallafall lite kvalitets häng med Natha.
Vi försökte oss på att göra chokladkaka i muffins former men
det slutade inte så bra. Det blev mest smulor av det hela
men vi är inte så fin i kanten så vi åt det ändå.



Från och med imorgon ska jag försöka vända lite på dygnet
genom att kliva upp tidigare än vanligt. Så de är väl dax
att lägga sig nu så jag inte är helt död imorgon. Adjöken!


PEACE.
/ lizamacknow. 


Kommentarer
Postat av: pelle

asch, klasskakemuffins kan jag man äta i alla former och konsistenser ;D

2010-01-04 @ 13:15:42
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Anonym

Man ska ju pilla upp dom med en kniv.. då går dom inte sönder ;) haha

2010-01-04 @ 13:55:30
URL: http://ambovidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0