Senaste nytt!

Tankar, händelser och annat skit:

* Jag köpte en bok idag. Om jag fattat det hela rätt så handlar
den om syskon som vill pippa med varanndra. Antingen kommer
det bli skitbra läsning eller så kommer jag få psykiska problem av den. 

* Jag fick precis världens black out när jag skulle skriva poäng. Påäng? Poeng?

* Efter en hel dag med målarskorna på skulle jag kunna betala någon
för att hugga av mina fötter för att sen ge dom massage och ett fotbad
och sen sy fast dom igen. Dom gör ont och luktar illa.

* Finns det något jobbigare än att behöva pallra sig till duschen
när man helst av allt skulle vilja gå och lägga sig?


Jag har inget liv, nananaaaa!



PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: Diana

Välkommen till att inte ha något liv! Fast jag väljer att se det som om jag har på tok för mycket fritid istället. ;)

2010-01-21 @ 20:04:14
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0