Lizas sommar..

Nu är det mycket som är på gång grabbar!

- Torsdag nästa vecka åker jag, Sandra, Johan, Stoffe
och Nicklas till Malung för att campa och gå på dansbansveckan
och där blir vi tills på lördag eller söndag.

- När vi kommer hem till Östersund igen drar yranveckan igång.
Inte för att jag är gammal nog att gå på stråket men ändå.

- Efter yran ska jag bege mig ner mot Trollhättan för att spendera
lite quality time med min bästis Marcus!

Och innan allt det här ska jag försöka hinna med två jobb
så man har lite extra pengar på fickan.


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer
Postat av: Millah

Låter som roliga planer för kommande veckor iallafall! :)

Ha det bra!

/Millah

2010-07-14 @ 13:47:24
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0