Midsommar upptåg.

LIIIZA!! VARFÖR SKRIVER DU INGET?
Jag vet att det är ungefär så ni har tänkt nu när jag icket
har skrivit på länge. Anledningen är så att jag har ett liv..
HAHA, vem försöker jag lura? Sanningen är den att internet
inte har fungerat. För er som inte heller har ett liv så kan jag
berätta om min midsommarhelg.

Torsdag: var med Sandra. Vi blev lite sugna på en impuls
roadtrip så vi ringde Claes och åkte till Hammarn.
Hammarn av alla ställen.. Fick med Nicklas hem över natten också.

Fredag: var på Filips födelsedagsfest i Frösö sportstuga. Var inte
direkt roligt så jag och Sandra ringde Claes (våran privata chaufför?)
och åkte till Fröjdholmen.

Lördag: käkade pizza och lökade järnet med Nicklas hela dagen.

Söndag: kollade på fotboll med Nicklas och hans kompis. Drog sedan
vidare till Torvalla och snackade skit med Natha.

Slutsatsen av helgen: njaaa, kunde varit roligare. Kunde varit tråkigare.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: N.

OMG! du har äntligen skrivit. :o nu tycker jag du kan fortsätta med att göra minst 2 inlägg per dag. du vet att jag inte har mycket till liv..

2010-06-30 @ 19:33:31
URL: http://nathahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0