Fakebook.

Tror att jag ska följa nya trenden och börja använda
Facebook som min privata dagbok.
Skriva 22 uppdateringar på 5 timmar och alla ska handla
om vad jag gör in i minsta detalj.
"Nu ska jag äta banan"
"Gick till köket och tände lampan"
"Borstade nyss håret"
"Har precis bajsat"
Ja allt jag gör ska jag dela med mig av!
Och om jag och Nicklas tjafsar ska jag ändra min
relationsstatus till singel och efter 10 minuter ska jag
ändra tillbaka till i ett förhållande. För det är väl så
ni ungdomar gör nu förtiden?

PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja, fast tjejer bajsar inte.

2010-10-19 @ 22:57:54
Postat av: L.

Inte en chans att vi skulle de!

2010-10-20 @ 18:01:46
URL: http://lizamacknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0