Hej hej hallååå.

Nu har vi fått internet igen så nu kommer jag att
bombardera med massa onödiga inlägg.
Men vad har hänt den sista tiden Liza?

Vi har äntligen flyttat in i huset. Eller ja, jag har ju
min fina husvagn som jag spenderar mina nätter i.

Mitt rum som jag förhoppningsvis ska flytta in i någon gång.

Sandra fyllde 18 år och vi överraskade henne med fika
och presenter.

Så här glad blev Sandra över fikat.

Jag, Hanna, Hedda och Salle hade en mini klassfest
hemma hos Salle. Som vanligt var det någon som spårade,
Salle hade på sig tjejkläder och jag och Hanna pratade snusk.

Jag och Salle levde oss in i världens bästa låt,
Journey - Don't stop beliving

Pauline fyllde 18 år och då blev det lite rajraj.

Några onyktra tjejer gör vardagsrums golvet osäkert.

Och sist men inte minst åkte jag och Nicklas till Gävle
för att kolla på hockey och hälsa på Nicklas systers
familj. Den mysigaste resan jag någonsin gjort.

Brynäs - Djurgården


Moltas, Nicklas syskonbarn.


Lucas, Nicklas andra syskonbarn.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hata moltas

2010-09-28 @ 18:16:04
Postat av: johantoan

jag skrev kommentaren innan men mitt namn gick upp i rök.

2010-09-28 @ 18:16:40
Postat av: guds gåva till mänskligheten

Hahaha, Sandra ser så glad ut, va gla' jag blir xD

1 månad och 1 dag kvaaaar :D Faaan vad tråkigt vi ska ha :)

förresten, är det inte lite fusk på den grå väggen? :P

2010-09-28 @ 19:29:14
Postat av: toria

ÄÄÄÄNTLIGEN

2010-09-29 @ 09:20:25
URL: http://tooriahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0