Yatzy!

Igår var det torsdag, eller yatzytorsdag som jag och Johan så
fint har döpt om det till. Det har blivit lite av en tradition att
spela yatzy och dricka öl på torsdagar. Det börjar alltid
lugnt och fint men av någon anledning så spårar det alltid
ur mot slutet. Förra veckan blev alla askalas och jag var
nog i toppen på fullast listan men den här gången var
det Johan som blev stupfull, INTE JAG!
Det är första gången som han är fullare än mig! Den kvällen
ska jag alltid förvalta i minnet så jag kan reta honom i många,
många månader framöver.
HIHIHI!

För övrigt så blir det en lugn helg för idag åker jag och mamma
till Kövra för att vara barnvakt åt Kelly och Alfons.
Jag och mamma har en deal om att hon sköter torkning i rumpor
och lagar mat medans jag tar hand om det roliga, alltså leka
och mysa med ungarna.
Väldigt bra deal om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0