2011 !

- Jag fyllde äääntliggen 18!
Eftersom jag hoppade över en klass på lågstadiet
så har jag alltid varit 1 år yngre än alla mina homies
men tillslut så var det min tur också!
Dessa två sockerstjärtar hade skrivit en underbar låt till mig!


- Suparhelgen i Bydalen!
Även fast jag inte kände någon så följde jag med Natha och
Johan till Bydalen över en helg tillsammans med Johans kompisar
och fyfan va glad jag är över att jag gjorde de!
En riktigt awesome helg!
- Vårforum!
Skönt folk och myyycket alkohol, helt klart en av höjdpunkterna på året!
Det var också då som jag och Johan blev tillsammans "på rikigt".

- 100-dagars!
En av dom bästa kvällarna med min underbara klass!
- STUDENTEN MED BP08C!
Åååh vad jag saknar min underbara klass och allt vi gjorde
innan studenten!
Jobbade hårt på apu!
Åkte till Stockholm på klassresa!
Körfältsgrillen!
Studentkryssning!

Mösspåtagningsbal!
Och själva STUDENTDAGEN!


- Ayia Napa med babe!
I september åkte jag och Johan till Cypern för att bada, dricka och sola!


- Inflyttning!
Strax efter Cypern resan så packade jag och Johan ihop
vårat pick och pack och flyttade in i lägenheten som vi
har nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0